Mijn eerste bijdrage



Een nieuw jaar, een nieuwe avontuur. Dit jaar wil ik proberen om van ieder foto uitje een blog met foto's te plaatsen. Bloggen is voor mij een heel nieuw fenomeen en ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.
Ik fotografeer al bijna m'n hele leven. Meegekregen van m'n vader die alles wat hij beleefde vastlegde op dia's en (zelf afgedrukte) foto's. M'n eerste herinneringen op fotografie gebied zijn de uurtjes in de donkere kamer met m'n vader. Hoe mooi was het om een foto in het badje op te zien komen. Jammer dat die tijd (rovende) tijd voorbij is. Zelf ook begonnen met foto's, overgestapt op dia's en later weer op de foto.
Analoog tot de compactcamera's in beeld kwamen. Spiegelreflexcamera's kwamen in het begin niet binnen het budget, maar ruim twee jaar geleden toch een aangeschaft. Inmiddels al weer een stapje verder en wat glas verder ga ik me dit jaar verder op het verbeteren van mijn foto prestaties storten.
Vooral natuur, maar straatfotografie staat ook op het programma. Ik hoop dat iedereen die deze blog leest net zo benieuwd is als ik ben over hoe dit nieuwe avontuur afloopt.

4 opmerkingen:

  1. Hé, succes met je "nieuwe avontuur". Dit ziet er mooi uit joh! Veel succes en vooral met het fotograferen! We weten hoeveel geduld je moet hebben en hoe moeilijk het kan zijn.

    Zullen we een linkje zetten op onze site?

    Groetjes, Elvira & Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Diana, Welkom bij de bloggers ! Ben benieuwd wat je allemaal gaat posten, maar ik ga je volgen. Veel plezier met fotograferen.
    Groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in de blogwereld Diana, wie weet komen we elkaar vaak tegen, hier of in de AWD :)

    Groet,
    Klaas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Diana,
    Dank je voor je bezoekje en je reactie bij mijn blog. Natuurlijk kom ik hier ook even neuzen.
    Leuke fotoblog, de moeite waard om ook te gaan volgen.

    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen